بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

۸ راز داشتن ابروهایی پرشت

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ب.ظ

۸ راز داشتن ابروهایی پرشت و زیبا

 

این روزها داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم بسیار پرطرفدار شده است. اما همهٔ ما ابروهای پرپشت و ضخیمی نداریم و یا در طول این سال‌‌ها آنقدر آنها را با موچین اصلاح کرده‌ایم و رنگ و دکلره به آن زده‌ایم که دیگر ابروهایمان مانند قبل ضخیم و پرپشت نیست. اما خوشبختانه می‌توانیم از طریق بعضی از روش‌های درمانی طبیعی شکل و ضخامت ابروهایمان را بهبود ببخشیم و آنها را پرپشت‌تر کنیم. فقط باید به یاد داشته ‌باشید که این فرآیند ممکن است نیاز به صرف زمان زیادی داشته باشد و در مدت زمان کوتاه شما ابرویی پرپشت نخواهید داشت، بنابراین صبرداشتن در آن بسیار مهم است.

موچین را کنار بگذارید

یکی از بهترین راه‌های برای کمک به رشد ابروهایتان این است ابروهایتان را با موچین برندارید تا زمانی که ضخامت آنها به ضخامتی که دلخواه شما است نزدیک شود. تمیز کردن ابرو و کندن موهای اضافه آن ممکن است وسوسه‌انگیز باشد. اما با کندن آنها مجدد شکل ابروی قبلی شما تکرار می‌شود و ۶ تا ۸ هفتهٔ دیگر طول می‌کشد تا دوباره ابروهایتان رشد کند، بنابراین سعی کنید صبور باشید.

بیشتر بخوانید:

آیا اگزما و سرطان پوست ارتباطی با یکدیگر دارند؟!

درمان سفیدی مو در خانه

ابروهایتان را لایه‌برداری کنید

از یک برس نرم یا یک اسفنج لایه‌بردار برای از بین بردن سلول‌های مردهٔ پوست ابرو و تحریک فولیکول‌های ابرو استفاده کنید. اسفنج یا قلم مو را با حرکات نرم و دایره‌ای روی ابروهای خود بکشید.

اطمینان حاصل کنید که مواد مغذی مناسبی دریافت می‌کنید.

اگر رژیم غذایی شما ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم برای حفظ سلامت بدنتان را نداشته باشد این فقدان می‌تواند باعث عدم رشد مو در ابروهایتان شود. بنابراین سعی کنید رژیم غذایی‌تان غنی از امگا۳، آهن، ویتامین B،پروتئین و روی باشد و همیشه آب کافی بنوشید. همچنین می‌توانید از مکمل‌های ویتامین B مانند بیوتین نیز برای کمک به رشد ابرو استفاده کنید.

روغن کرچک بزنید

روغن کرچک یک داروی قدیمی است که به تحریک رشد ابرو کمک می‌کند. یک پنبه را در روغن کرچک خیس کنید و هرشب آن را به ابروهای خود بمالید. اجازه دهید تا روغن یک شب روی ابروهایتان بماند سپس آن را با مقداری پاک‌کننده بشویید. تغییرات ممکن است بین ۳ تا ۴ هفته ایجاد شود.

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی