بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

۷ ترفنده ساده برای اینکه از موخوره خلاص شوید

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ب.ظ

چه عواملی باعث موخوره می‌شود؟ هرچه موهای شما بلندتر باشد بدانید که انتهای آن پیرتر و در نتیجه بیشتر مستعد موخوره است.

روش‌های شستشوی غلط، شانه کردن، فرم‌دهی و مواد شیمیایی می‌توانند باعث از بین رفتن کوتیکول مو و در نتیجه افزایش موخوره شوند. خبر خوب اینکه به سادگی در عین بلند کردن مو، می‌توانید از موخوره جلوگیری کنید.

۱.مرتب موی خود را بررسی کنید

هرچقدر هم که از موهای خود مراقبت می‌کنید، شستشوی روزمره شما باعث ساییدگی و در نتیجه موخوره می‌شود. موی خود را بررسی کنید. هر زمانی که یک موخوره را مشاهده کردید با یک قیچی تیز آن را کوتاه کنید. کمی بالاتر از محل موخوره را برش دهید زیرا در غیر اینصورت امکان موخوره وجود دارد.

۲. قبل از شستن موی خود را چرب کنید

شستن مو با شامپو می‌تواند به موی شما آسیب برساند. وقتی مو خیس می‌شود آب را جذب می‌کند و در این حالت متورم  وبسیار شکننده‌تر می‌شود. چرب کردن مو یک غلاف محافظتی دور موهای شما ایجاد می‌کند و باعث کاهش آسیب طی شستشو می‌شود و در عین حال موجب تغذیه و تعادل رطوبت مو می‌شود.

۳. از نرم‌کننده استفاده کنید

اگر موخوره‌های بدی دارید یا مستعد آن هستید، حتما از نرم‌کننده و مرطوب‌کننده استفاده کنید. این کار باعث محافظت از موهای شما در برابر موخوره می‌شود. بهترین روغن‌های مرطوب‌کننده شامل روغن نارگیل، بادام و جوجوبا هستند. کره روغن قلم یا روغن آلوئه‌ورا هم بسیار موثر عمل می‌کنند. این روغن‌ها را در اندازه نخود برداشته و روی مو خشک یا مرطوب بمالید. روی انتهای مو مقدار بیشتری از روغن را متمرکز کنید.

 

برای یادگیری ترفند رهایی از موخوره اینجا کلیک کنید

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی