بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

قوانینی که باید در چهار دیواری‌مان رعایت کنیم

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ب.ظ

شب پنجشنبه است و در خانه‌تان تعدادی از فامیل را دعوت کرده‌اید و میهمانی خانوادگی گرفته‌اید. ساعت از ۱۱ که می‌گذرد مدیر ساختمان به دلیل سر و صدا زنگ در واحدتان را می‌زند و خواهش می‌کند که کمی رعایت کنید. اما شما توجهی نمی‌کنید و به داخل واحد بازمی‌گردید. حدود یک ساعت دیگر باز هم زنگ واحدتان به صدا در می‌آید و این بار همسایه واحد کناری به شما می‌گوید که در خانه مریض دارد و خواهش می‌کند سر و صدا را کمتر کنید. اما باز هم توجهی نمی‌کنید و با عصبانیت جواب می‌دهید که «خونه خودمه، هر کاری بخوام توش انجام می‌دم» حدود ساعت ۱ بامداد است که آیفون واحدتان به صدا درمی‌آید. از داخل آیفون که نگاه می‌کنید متوجه پلیس می‌شوید. پلیس از شما می‌خواهد پایین بروید زیرا از شما شکایت شده است. هر قدر فکر می‌کنید که امکان دارد چه کسی از شما شکایت کرده باشد به نتیجه‌ای نمی‌رسید. وقتی در ورودی ساختمان را باز می‌کنید و علت را از پلیس جویا می‌شوید می‌فهمید که همسایه‌ها از سر و صدای شما شکایت کرده‌اند. اما مگر چهار دیواری اختیاری نیست؟

مگر قوانین بر مکان‌های اختصاصی یک ساختمان هم حاکم است؟ پاسخ به این سوأل کاملاً مثبت است. بسیاری از کسانی که در آپارتمان و مجتمع‌های بزرگ زندگی می‌کنند اعتقاد دارند که چهار دیواری اختیاری است و بنابراین هر کاری که دلشان بخواهد می‌توانند در واحد مسکونی خود انجام دهند. بسیاری از مشکلات ساختمان‌ها مربوط به رعایت نکردن قوانین در داخل واحدهای یک آپارتمان یا مجتمع مسکونی است. همه ما باید بدانیم وقتی تصمیم گرفتیم که آپارتمان نشین شویم باید قوانین زندگی در آپارتمان را هم رعایت کنیم و اتفاقاً باید بدانیم که این قوانین هم بر قسمت‌های مشترک و هم قسمت‌های اختصاصی حاکم هستند.

 

منبع: https://acas.media/8109/قوانینی-که-باید-در-چهار-دیواری%e2%80%8cمان-رع/

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی