بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

طلاق گرفته‌اید و می‌خواهید به زمین بازی بازگردید؟! این مطلب را بخوانید

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ب.ظ

کارشناسان ارتباطات یکی از بهترین افراد برای مشورت در زمینه ازدواج هستند. کسانی که پس از طلاق گرفتن وارد رابطه جدید می‌شوند، با چالش‌های ویژه‌ای روبرو هستند که بازگشت آن‌ها را سخت‌تر می‌کند اما ممکن است رضایت و آگاهی آن‌ها هم بالاتر باشد. برای درک این چالش‌ها با متخصصان روابط اجتماعی همراه می‌شویم.

اول: کمی برای خودتان وقت بگذارید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات برای افرادی که طلاق گرفته‌اند این است که تمام احساسات پیچیده خود را به شریک زندگی بعدی خود منتقل کنند و زمان کافی برای درک احساسات واقعی خود نسبت به شریک قبلی خود را در نظر نگیرند.

جسیکا اسمال، درمانگر ازدواج و خانواده در این رابطه می‌گوید:«اگر هنوز از طلاق رنج می‌برید و به صورت مداوم با همسر سابق خود درگیر هستید، شروع یک رابطه جدید دشوار است و موجب ارتباط با فردی می‌شود که برای شما مناسب نیست. شما باید برای برقراری ارتباط جدید کاملا مجرد باشید و ذهن خود را از گذشته رها کرده باشید».

به دنبال گرفتن احساس خوب از دیگران نباشید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. فقط پس از بهبود، پردازش و آموختن از رابطه قبلی خود باید در جستجوی رابطه دیگری باشید.

شما باید از اشتباهات خود یاد بگیرید و تصویر واضح‌تری از یک شریک زندگی داشته باشید. این کشف و بهبودی به طور خودکار حاصل نمی‌شود. اگر از یک رابطه جدید برای حواس‌پرتی کمک بگیرید، احتمالا مجدداً انتخاب صحیحی نخواهید داشت.

دوم: داستان طلاق خود را اصلاح کنید

بعد از اینکه احساسات پیچیده خود را سامان دادید باید به دقت در مورد بحث کردن در مورد او با فرد دیگر دقت کنید. هنگامی که با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم ممکن است جذاب باشد که در مورد آخرین رابطه خود صحبت کنید، مخصوصاً که چندان از آن نگذشته باشد. این اشتیاق را کنترل کنید.

آیا می‌توانید با خیال راحت دو ساعت کامل، فقط با دو نوشیدنی در یک قرار ملاقات حضور داشته باشید و نام همسر قبلی خود را نیاورید؟

توصیه مشاوران ارتباطات زوجین به تمرین در خانه قبل از ملاقات است. به گفتن مختصری از طلاق خود اکتفا کنید. آن هم اگر فرد در مورد آن سوالی بپرسد. وقتی کسی برای بار اول با شما قرار می‌گذارد می‌خواهد نسبت به علاقه شما برای آن ملاقات مطمئن باشد. بهترین راه صحبت از آینده است زیرا اکثر افراد آن را ترجیح می‌دهند.

سوم:بدانید چه چیزی را در مورد خود و دیگران دوست دارید

پس از ترک یک رابطه احتمالا تصور شما از خود متزلزل شده است یا تحت تأثیر شریک زندگی قبلی شما قرار گرفته است. هنگامی که وارد معاشرت می‌شوید باید در مورد اینکه دنبال چه چیزی هستید تصویر روشنی داشته باشید.

الن کنر، دکتر روانشناس، می‌گوید که یک طلاق می‌تواند می‌تواند موجب آموختن شود و افراد وارد صحنه معاشرت برای رابطه جدید شوند. اگر همسرتان مهربان نبوده و در آرزوی آغوش کشیدن او بوده‌اید، اگر شیفته سخنان محبت‌آمیز هستید و یا ارزش‌های عمیقی در نظر شما وجود دارد، طلاق به شما باید تصویر روشنی از آن‌ها را بدهد و به دنبال آن قدم بردارید.

از این نظر افرادی که طلاق را پشت سر گذاشته‌اند نسبت به دیگران مزیت دارند. آن‌ها می‌فهمند که از یک رابطه چه چیزی را طلب می‌کنند و این یک برتری نسبت به دیگران است که طلاق را پشت سر نگذاشته‌اند.

چهارم: انتظارات خود را به روز کنید

مهم نیست که چه مدت از صحنه همسریابی خارج شده‌اید و همه چیز به طور چشمگیری تغییر کرده است. شما باید انتظارات خود را در مورد چگونگی برقراری ارتباط امروز در مقایسه با چند سال گذشته تنظیم کنید.

تفاوت زمان باعث دلسردی شما نشود. اکنون شما با سرعت و راحتی می‌توانید حتی در فضای مجازی با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما باید آگاه باشید که به رابطه خود زمان دهید و تعجیل نکنید.

 

منبع: https://acas.media/5687/طلاق-گرفته%e2%80%8cاید-و-می%e2%80%8cخواهید-به-زمین-با/

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی