بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ب.ظ

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

 

با گسترش اینترنت و فناوری قبل از شیوع ویروس کوید -۱۹ فضای کسب‌ وکارهای الکترونیکی رواج پیدا کرده بود. پس از بروز این بیماری همه‌گیر جهانی،‌ مسئله تجارت آنلاین و کسب‌وکارهای مجازی رونق زیادی گرفت. این درحالی‌ست که استفاده از شبکه‌های مجازی برای راه‌اندازی کسب و کار، نیازمند دانش است. چرا که برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام، علاوه بر مهارت‌های اولیه استفاده از این برنامه لازم است که اصول اساسی و کلی تبلیغات برای کسب‌وکارها را دانست. زیرا تنها با داشتن یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پست و فالو کردن به تنهایی نمی‌توان به هدف فروش محصول یا خدمات رسید. از این رو اگر می‌خواهید کسب وکاری را شروع کنید و نمی‌دانید چگونه صفحه کاری خود را تبلیغ کنید، این مقاله را از دست ندهید.

تولید محتوای خود را بالا ببرید

در تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام کوتاهی نکنید. از مشتریان خود بخواهید که عکس‌هایی با کالا یا آنچه که عرضه می‌کنید برای شما تهیه و ارسال کنند. ویدیوهای از محصولات خود تهیه کنید و به اشتراک بگذارید. برای اینکه بفهمید چه محتوایی بهترین عملکرد را در بین مخاطبان شما دارد، لازم است که آزمون و خطا کنید. این به معنای افزایش تولید محتوای شما و ارسال مداوم پست است. انتشار حداقل یک پست در روز در اینستاگرام از بهترین روش‌های ممکن است. برند‌های بزرگی مانند H&M حداکثر سه بار در روز پست ارسال می‌کنند (بیشتر از این نباشد). هنگامی ارائه محتواها لازم است با درک اینکه بهترین زمان ممکن برای ارسال محتوا چه موقع است، باشد. برای به روز ماندن در نظر مخاطبان از استوری‌های اینستاگرام غافل نشوید. محتوا‌هایی همسو با ترندهای روز استفاده کنید، این اقدام سبب می‌شود تا جزو محتواهای اولیه و پرمخاطب ظاهر شوید.

بیشتر بخوانیم 

چگونه در خانه فیلم‌های حرفه‌ای بسازیم؟

از ادیت حرفه‌ای فیلم‌های خانگی بیشتر بدانیم 

پست‌های اینستاگرامی خود را از طریق شبکه‌های دیگر تبلیغ کنید

تلاشی که برای تهیه عکس و زیرنویس‌های هوشمندانه‌ای که می‌کنید، نباید هدر رود. با ارسال مطالب خود به سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر، از اینستاگرام دنبال کننده‌ی بیشتری بگیرید. به عنوان مثال، می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را در بیشتر موارد در Facebook و Twitter تبلیغ کنید تا حداکثر دسترسی به محتوای خود را داشته باشید. اگرچه تبلیغ در سایر شبکه‌های اجتماعی یک حرکت هوشمندانه است، اما بخاطر داشته باشید که هر بستر اجتماعی بهترین شیوه های خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، اینستاگرام بیشتر بر روی هشتگ‌ها حساس است. این در حالی‌ست که برای تصاویر ارسال شده در فیس بوک، باید توصیف کمی متفاوت‌تر تهیه کنید.

بر روی محتوای مردم محور تمرکز کنید

اگرچه اینستاگرام مکانی برای کسب امتیاز در فروش است، اما هنوز هم قبل از هر چیز مکانی برای اشتراک تجربیات است. محبوبیت عکس‌های سلفی در اینستاگرام و عکس‌های مشتری و افرادی که از محصولات در دنیای واقعی استفاده می‌کنند، خود گویای این موضوع است. بیشتر جذابیت اینستاگرام این است که برندها قادر به تبلیغات انسانی‌تر و بدون بمباران اطلاعاتی، دنبال کنندگان را با پیام هایی که فریاد می زنند “خرید کن!” تحریک کنند. محتوای تولید شده توسط کاربر مانند عکس مشتری همانند معادن طلا است. چرا که نشانگر اثبات جایگاه برند و محبوبیت و کیفیت محصولات در بین مردم نه است. اما برای اینکه محتوای تولید شده توسط کاربر استقبال شود، باید بدانید که هشتگ‌ها چگونه می‌توانند به شما در تبلیغ اینستاگرام خود کمک کنند.

هشتگ برند خود را بسازید

برندهای بزرگ و کوچک باید هشتگی برای تشویق به اشتراک گذاری و تبلیغ از طرف دنبال‌کنندگان خود ایجاد کنند. به عنوان مثال ، Ernie Ball هشتگ های #iplayslinky و #colorsofrocknroll خود را به صورت واضح در بیوگرافی خود نمایش می‌دهد. بعبارتی علاوه بر هزاران هوادار وفادار که برند را به صورت ارگانیک تبلیغ می‌کنند، از تبلیغات برای تبلیغات خود استفاده کنید. فراتر از هشتگ‌های شخصی خود، باید سعی کنید اینستاگرام خود را با استفاده از هشتگهای عمومی و جامعه خاص صنعت خود مانند # ۶strings (موسیقی) یا # unicornhair (زیبایی) تبلیغ کنید. اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌های اضافی پست‌های برند شما را به دنبال کنندگانی که برچسب را جستجو می‌کنند، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانیم 

رونمایی از ۲ Galaxy Z Fold

گشت و گذاری در بازار لپ‌تاپ‌های استوک

برندها، دنبال‌کنندگان معروف و مکان‌ها را تگ کنید

برچسب گذاری به طرز حیرت انگیزی یک روش موثر برای تبلیغ اینستاگرام شما است. به عنوان مثال، شما می‌توانید برندها و صفحات دیگر در اینستاگرام را برچسب‌گذاری (tag) کنید. افرادی که این اعلان‌ها را دریافت می‌کنند، علاوه براینکه جذب صفحه و محصول برند شما می‌شوند بلکه تشویق می‌شوند تا برند شما را تبلیغ کنند. به همین ترتیب، بابرچسب‌گذاری افراد یا برندهای خاص علاوه بر نشان دادن حسن نیت خود، میتوانید آنها را از پست یا محصول جدید برند خود باخبرکنید. فراموش نکنید که مکان‌ها را نیز برچسب گذاری کنید! به عنوان مثال ، اگر مکان فیزیکی مشاغل خود را دارید حتما آن را برچسب‌گذاری کنید. زیرا پست‌های خاص با موقعیت مکانی به شما امکان می دهد طرفداران و پیروان بالقوه جدید را کشف کنید.

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی