بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

رفع ریپورتی حساب کاربری اینستاگرام

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ب.ظ

رفع ریپورتی حساب کاربری اینستاگرام

 

پس از صرف ساعت‌ها در اینستاگرام، متوجه می‌شوید که اینستاگرام برخی اقدامات را مسدود کرده و استفاده از برنامه محدود شده است. این درحالی‌ست که شما هیچ ایده ای ندارید که چرا به چه دلیل این اتفاق رخ داده است. این اتفاق زمانی می‌افتد که یکی از قوانین اینستاگرام را به طور ناخواسته زیرپا گذاشته باشید. از آنجایی که برنامه اینستاگرام بستری مناسب برای تجارت‌های آنلاین به حساب می‌آید، و قوع این اتفاق سبب بروز وقفه‌ در روند کلی کارها خواهد شد. مسدود شدن حساب‌های کاربری غالبا بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی رخ می‌دهند و سبب غافلگیری کاربران می‌شوند. یافتن علل مسدود شدن می‌تواند در حل این مسئله کارساز باشد. از این رو در این مقاله با بررسی علل ریپورت یا مسدود شدن حساب کاربری اینستاگرام به راه‌حل‌های این مسئله می‌پردازیم.

حساب اینستاگرام مسدود یا محدود شده

آیا هنگام تلاش برای انجام عملی پیامی دریافت کرده اید که “انجام این عمل به طور موقت از شما مسدود شده است؟” یا چیزی مانند “اقدام مسدود شده است؟” هر یک از این پیام‌ها می‌تواند به معنای عبور شما از محدودیت ساعتی / روزانه اینستاگرام باشد و از این رو اینستاگرام تصمیم گرفته است حساب شما یا اقدامات خاص شما را بطور موقت مسدود کند.

چرا اینستاگرام اقدامات شما را مسدود می‌کند؟

  • اینستاگرام می‌تواند حساب کاربری شما را  به دلیل فالو و یا آنفالو کردن بسیاری از صفحه‌ها در مدت زمان کوتاه مسدود کند. جالب است بدانید که پیگیری صفحات مختلف در این اینستاگرام دارای محدودیت ۵۰۰ بار در روز و دنبال کردن ۱۰۰ بار در روز است. این محدودیت‌ها می‌توانند براساس قدمت حساب  نیز تمدید شوند. اگر بیشتر از حد مجاز دنبال کرده اید و یا پیگیری نمی‌کنید، اینستاگرام می‌تواند عملکرد شما را مسدود کند.
  • پسندیدن / نظر دادن به صورت گسترده و سریع در اینستاگرام، همانند ربات به نظر می‌آید و سبب مسدود شدن سریع حساب خواهد شد.
  • ارسال بیش از حد محتوا نیز می تواند دلیل محدودیت حساب کاربری اینستاگرام باشد. اگر پست‌های زیادی به اشتراک می‌گذارید یا از هشتگ‌های زیادی در یک روز استفاده می کنید، اینستاگرام می تواند اقدامات شما را هرزنامه تلقی کند.
  • به اشتراک گذاری محتوای نقض شده / مضر در اینستاگرام مجاز نیست و شما نباید مطالب نامناسب ارسال کنید. اگر محتوایی را نقض کنید که دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را نقض می‌کند ، ممکن است محتوای شما توسط کاربر دیگری مورد سو استفاده قرار گیرد یا ممکن است اینستاگرام استفاده از حساب شما را به طور موقت محدود کند.

روش های عملی برای رفع مسدودیت یا بلاک شدن توسط اینستاگرام

در صورت تعلیق موقت حساب کاربری از اینستاگرام بخواهید یک بررسی دستی انجام دهد. اگر می‌دانید که هیچ یک از اقدامات ذکر شده در بالا را انجام نداده اید، می‌توانید بر روی دکمه “به ما اطلاع دهید” / “به ما بگویید” کلیک کنید. با این کار اینستاگرام می فهمد که حساب شما به اشتباه مسدود شده و آنها آن را بررسی می کنند. اینستاگرام ممکن است از شما چند سند پشتیبانی بخواهد و پس از ارائه آنها، اینستاگرام در عرض ۱ یا ۲ روز فعال می‌شود.

به زمان بسپارید

اگر حساب شما به طور موقت مسدود شود ، حدودا ۲۴ تا ۴۸ ساعت دیگر خود را بازیابی می‌کند. بهتر است در این مرحله هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام ندهید تا از تعلیق بیشتر جلوگیری شود.

بیشتر بخوانیم 

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

۳ بازی آموزش الفبا برای کودکان

نصب مجدد

اگر به بازیابی فوری نیاز دارید، می توانید برنامه را حذف و نصب مجدد کنید. این ممکن است بسته به نحوه مسدود یا تعلیق حساب شما کار می‌کند.

ادمین‌ها دیگر را حذف کنید

اگر برای مدیریت حساب اینستاگرام خود شخص ثالثی را ادمین کرده‌اید، باید سعی کنید آن را حذف نصب کنید. رمز ورود اینستاگرام خود را تغییر دهید تا از برنامه‌هایی که قبلاً با آنها مرتبط شده‌اید خارج شوید.

شادوبن شدن حساب کاربری اینستاگرام

برای مسدود شدن یا محدود شدن فعالیت‌ها از سوی اینستاگرام پیام اخطار دریافت می‌کنید اما، در صورت وقوع شادوبن، هیچ هشداری به شما داده نمی‌شود. بسیاری از حساب‌های اینستاگرام حتی نمی‌دانند که شادوبن شده‌اند. برای بررسی اینکه آیا حساب شما ممنوع شده یا خیر، نکات زیر را دنبال کنید.

از تستر شادوبن (Shadowban ) استفاده کنید

این ساده ترین و موثرترین راه برای دانستن این که آیا حساب شما ممنوع است. ابزارهای زیادی به صورت آنلاین در دسترس است که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

حضور خود را بررسی کنید

بعد از ارسال پست در اینستاگرام ، بلافاصله از چند حساب کاربری که شما را دنبال نمی کنند بخواهید بررسی کنند آیا می توانند پست‌های شما را در هشتگهایی که استفاده کرده‌اید ببینند اگر پاسخ مثبت باشد، شما ممنوع نیستید و بالعکس.

چگونه می توان یک حساب شادوبن شده را بازیابی کرد؟

در ابتدا سعی کنید از ربات‌ها یا برنامه‌های تلگرامی برای گرفتن تظرات بیشتر یا دنبال کردن استفاده نکنید. چرا که استفاده از این ابزارها می‌تواند منجر به مبهم شدن حساب شما شود. بهترین ایده برای بازیابی حساب شما استفاده از حساب به طور معمول و به دور از این ابزارها و برنامه‌ها است.

از هشتگ‌های مشابه و شکسته دوری کنید

هشتگ‌هایی را که استفاده می‌کنید بررسی کنید و از هشتگ‌های مشابه در هر پست خودداری کنید. به تغییر هشتگ‌ها ادامه دهید تا به نظر اسپم در اینستاگرام نرسد.

 

برای آشنایی با رفع ریپورتی حساب کاربری اینستاگرام اینجا کلیک کنید

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی