بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بهترین هدست‌های گیمینگ ۲۰۲۰

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ب.ظ

بهترین هدست‌های گیمینگ ۲۰۲۰

امتیاز، گفتگو و جلوه‌های صوتی یک بازی تا حد زیادی باعث می‌شود که بازی برای بازیکنان واقعاً هیجان انگیز باشد. به همین دلیل بازی‌های با کیفیت بالا ارزش سرمایه گذاری برای داشتن یک هدست مخصوص بازی را دارند. با استفاده از یک هدست خوب و مناسب برای بازی، بازیکنان بهتر می توانند صحبتای دشمنان نزدیک را بشنوند، از موسیقی پس زمینه لذت ببرند و صحبت‌های هم تیمی‌های خود را در دو‌ر‌های شدید PvP بشنوند. هدست‌های خوب برای بازی کیفیت صدا را جدی می‌گیرند بر پشتیبانی درایوهای صدا برای شفافیت بیشتر تمرکز می‌کنند. بهترین هدست‌های بازی به تناسب و راحتی اهمیت می‌دهند. چرا که سربند  هدست قابلیت تنظیم داشته باشد و بالشتک هدست نرم و لطیف باشد و گوش را اذیت نکند. هدست‌های با کیفیت باعث نمی‌شوند که پول خود را دور بریزید چرا که به معیارهای مناسب یک هدست خوب که مدنظر شماست توجه می‌کنند. هدفون‌هایی که انتخاب کردیم از گزینه‌های ساده و مقرون به صرفه تا گزینه‌های برتر که دارای ویژگی های مختلف هستند را شامل می‌شوند. مهم نیست یک گیمر گاه به گاه یا مستمر باشید، مطمئن هستیم که مورد دلخواه خود را در لیست ما پیدا خواهید کرد.

بهترین هدفون مناسب برای همه: SteelSeries Arctis 7

SteelSeries Arctis 7 هدستی راحت و بی سیم که مناسب برای جلسات بازی در تمام طول روز است. سربند پهن و پر شده است باعث می‌شود احساس فشار به سر را از بین ببرد و حتی بعد از ساعت‌ها استفاده از آنها احساس راحتی کرد. این هدست دارای اتصال ۲.۴ گیگاهرتزی است به این معنی که و صدایی بی ضرر و با تاخیر بسیار کم را ارئه می‌دهد. هدست با شارژ شدن به کار خود ادامه می‌دهد. Arctis 7 دارای حداکثر ۲۴ ساعت عمر باتری است که برای مدت طولانی دوام می‌آورد بنابراین نیازی به شارژ هدست هر روز نخواهید داشت. این گوشی همچنین دارای یک میکروفون داخلی است که قادر به ارائه صوتی با وضوح بالا است و هرگونه نویز در پس زمینه را از بین می‌برد. این هدست شاید کمی هزینه‌بر باشد، اما صدا و راحتی فوق العاده ای را به شما ارائه می‌دهد و برای بازیکنان حرفه‌ای کنسول PC و غیر Xbox بسیار مناسب است.

ساده و مقرون به صرفه HyperX Cloud Stinger

هدفون استریو سیمی HyperX Cloud Stinger راحتی فوق العاده و تنظیم و استفاده بدون سر و صدا را ارائه می‌دهد. هدست مخصوص بازی یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه است و به همین ترتیب تمام اصول مورد انتظار را ارائه می‌دهد. با این حال، این هدست دارای طراحی ساده است و فاقد چند ویژگی غیر مهم نیز هست. Cloud Stinger سبک وزن دارای بالشتک‌های مموری فوم حافظه و یک نوار لغزنده استیل قابل تنظیم است تا بازیکنان بتوانند یک تناسب و راحتی را در این هدست پیدا کنند. چه با دوستان آنلاین صحبت و یا در یک بازی، از هدست استفاده کنید خواهید دید که صدای دقیق‌تری به گوش شما می‌رساند. با چرخاندن میکروفن بازیکنان می‌توانند صدای خود را قطع یا نویز‌های اضافی محیط را از بین ببرند. هدفون‌ها هم با رایانه و هم با کنسول سازگار هستند، بنابراین برای گیمر چند سکویی بسیار مناسب هستند.

طراحی و قیمت متعادل: Corsair HS60 Pro

یک هدست مخصوص بازی باید سالها دوام داشته باشد. باید بتواند جلسات طولانی بازی را تحمل کنند و صدای عالی را در طول بازی ارائه دهد. اگر دنبال دقیقا همین ویژگی‌ها برای یک هدست خوب هستید، با Corsair HS60 Pro همراه شوید. این هدفون دارای کیفیت صدای ۷.۱ است که صدایی فراگیر همراه با احساس راحتی و کنترل‌های روی گوش ارائه می‌دهد – همه اینها بدون صرف هزینهٔ بالا برای شما به ارمغان آورده می‌شود.

HS60 Pro دارای درایورهای صوتی نئودیمیوم ۵۰ میلی متری است که کیفیت صدای عالی را در تمام فرکانس ها، به ویژه باس ارائه می‌دهد. میکروفون کاملاً جداشونده یک جهته است و دارای ویژگی حذف نویز است که باعث کاهش صدای محیط می‌شود، بنابراین صدای شما همیشه بلند و واضح است. به علاوه، ساختار سبک و بادوام آن دارای اتصالات آلومینیومی و یک کابل بافته شده است، بنابراین حتی بعد از ساعتها بازی کردن به سر و گوش شما آسیب نمی‌رساند. این هدست‌ها همچنین بسیار زیبا به نظر می‌رسند و با تمام کنسول‌ها کار می‌کنند.

چراغ‌های RGB و صدایی واقعی: Logitech G935

Logitech یک نام جدی برای وسایل جانبی بازی است و شما احتمالاً در بعضی از مواقع یک موس یا صفحه کلید از این شرکت داشته‌اید. این شرکت همچنین هدفون بی‌سیم جامدی مانند Logitech G935 تولید می‌کند که با هر کنسولی کار می‌کند. هدست ممتاز از اتصال بی سیم ۲.۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد که همراه با درایورهای ۵۰ میلی متری Pro-G خود، صدای غنی و فراگیری را ارائه می‌دهد. نور RGB مبتنی بر بازی و طیف رنگی بازی است و  تجربه بازی را هیجانی‌تر و واقعی‌تر می‌کند. G935 دارای یک میکروفون ۶ میلی متری است که برای برقراری ارتباط شفاف ساخته شده است. برد داخلی این هدست بی سیم ۱۵ متر است و باتری آن با روشن بودن چراغ‌ها و ۸ ساعت بدون روشن بودن چراغ‌ها تا ۱۲ ساعت دوام می‌آورد.

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی