بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

بروزترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

جایی برای سرگرم شدن و اظافه به دانستنیات!!

آنتی‌بیوتیک‌های کاملا طبیعی و در دسترس را بشناسید

بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید | جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ب.ظ

آنتی‌بیوتیک‌های کاملا طبیعی و در دسترس را بشناسید

 

آنتی‌بیوتیک یک ماده ضدباکتری است که می‌تواند رشد باکتری‌ها را متوقف یا سرعت آن را کاهش دهد. قبل از ساخت و تولید آنی‌بیوتیک‌ها، بسیاری از عفونت‌های باکتریایی گسترس پیدا کردند و بدن به صورت طبیعی نتوانست با آن مبارزه کند و در نهایت در بسیاری از مواقع منجر به مرگ شد.

معمولاً بدن ما معمولاً می‌تواند با باکتری کنار بیاید و با عفونت مقابله کند. در موارد خاص اما باکتری‌های مضری وجود دارند که سیستم ایمنی بدن قدرت کافی برای مبارزه با همه آن‌ها را ندارد. باکتری‌ها بسیار سازگار هستند و گاهی در برابر داروهایی که برای مقابله با آن‌ها می‌خوریم، تکامل پیدا می‌کنند و در این حالت به اصطلاح مقاومت به آنتی‌بیوتیک شکل می‌گیرد.

به علت مقاومتی که در بدن به آنتی‌بیوتیک‌ها شکل می‌گیرد، توصیه می‌شود که اغلب به بدن خود اجازه دهید بدون دارو با باکتری‌ها مبارزه کند. برای بهبود توانایی سیستم ایمنی بدن در دفع عفونت به طور طبیعی می‌توانید سبزیجات، مغزها، میوه‌ها و دانه‌های بیشتری را به رژیم روزانه خود اضافه کنید. بد نیست ضد باکتری‌های بدن خود را تقویت کنید تا جز در مواقع ضروری به آنتی‌بیوتیک‌ها نیاز پیدا نکنید.

سیر

سیر صدها سال است که به عنوان یک آنتی‌بیوتیک طبیعی استفاده می‌شود و همچنین دارای خواص ضدقارچی، ضدویروسی و ضد میکروبی است. ترکیبی به نام آلیسین در سیر شناخته شده است. برای مقابله با عفونت‌ها می‌توانید سیر را به طور پخته یا خام به رژیم خود اضافه کنید. آن را در غذا یا سس سالاد مصرف کنید.

فلفل هندی

فلفل هندی ماهیت آنتی‌بیوتیکی دارد و هم ضدقارچ است. وقتی بیمار هستیم به ما توصیه می‌َشود رژیم خود را تند نکنیم، اما فلفل هندی می‌تواند به دفع بیماری کمک کند. شما می‌توانید فلفل هندی کاین را با روغن نارگیل یا زیتون رقیق کنید تا تمام فواید آن بدون آسیب رساندن به بافت‌های شکننده بدن شما حاصل شود.

عصاره دانه گریپ فروت

عصاره دانه‌های گریپ فروت دارای خواص ضدباکتریایی قدرتمند است. عصاره‌های هسته گریپ فروت روی زگیل‌ها و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار خارجی و عفونت‌های باکتریایی داخلی موثر است.

زنجبیل

خوردن زنجبیل تا حد زیادی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد. مشکلات گوارشی را تسکین می‌دهد. توانایی‌های آنتی بیوتیکی طبیعی زنجبیل برای مدت طولانی در برابر عوامل بیماری زای ناشی از غذا موثر است. زنجبیل یک ادویه عالی برای افزدون به وعده‌های غذایی است و احتمال بیماری را کاهش می‌دهد، حتی اگر در معرض بیماری‌های باکتریایی جدی باشید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل مملو از آنتی اکسیدان است و دارای خصوصیات ضدقارچی و ضدمیکروبی است. بنابراین بسیار مشهور است که روغن نارگیل برای عفونت‌های خارجی و داخلی بدن شما موثر است.

شما به سادگی می‌توانید سیستم ایمنی قوی بدن خود را با استفاده صحیح از روغن نارگیل تضمین کنید. از آنجایی که از نظر چربی اشباع کاملا بالا است، توصیه می‌شود که میزان اعتدال در آن رعایت شود.

سرکه سیب

سرکه سیب برای بهبود انواع بیماری‌ها تبلیغ می‌شود. طرفداران سرکه سیب معتقد هستند که این ماده در همه موارد از کاهش وزن گرفته تا پیشگیری از سرطان موثر است. شما می‌توانید هر روز از این نوشیدنی طبیعی استفاده کنید و آن را به عنوان یک نوشیدنی ضروری در سبد غذایی خود بگنجانید.

برای شناخت آنتی‌بیوتیک‌های کاملا طبیعی و در دسترس اینجا کلیک کنید

  • بروز ترین مطالب روز دنیا معرفی استارتاپ های جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی